Читомо > Book Art > Книжкові дипломні проекти випускників НАОМА 2013

Book Art

Книжкові дипломні проекти випускників НАОМА 2013

01.07.2013 3 Автор:

22 червня в Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури відбувся прилюдний захист дипломних творів графічного факультету. Спершу тривав захист дипломних робіт зі станкової і вільної графіки, а потім дійшла черга до випускників майстерні оформлення та ілюстрації книги.

Точніше, до випускниць: книжкової ілюстрації навчалися лише дівчата. Всього було представлено 10 «книжкових» дипломних робіт, серед них — ілюстрації до творів Ю. Андруховича, О. Григор’єва, Ж. П. Сартра, Ю. Моріц, українського та китайського фольклору.

Ілюстрації до твору Жана Поля Сартра «Мухи»

IMG_9096

В експозиції Музею НАОМА, де відбувався захист, були представлені оригінали книжкових ілюстрацій. Проте більшість макетів книжок були недоступними для аудиторії, потримати примірники в руках і роздивитися макети могли тільки члени державної атестаційної комісії.

Ілюстрації до української народної казки «Гаманець»

Ірина Копистко
Ілюстрації до української народної казки «Гаманець»
Папір, колаж

Ілюстрації до української народної казки «Гаманець»

Ілюстрації до української народної казки «Гаманець»

Ілюстрації до української народної казки «Гаманець»

Ілюстрації до української народної казки «Гаманець»

Робота Ірини – тривимірні ілюстрації з рухомими елементами.

 

IMG_9083

Чжан Цзязця
Ілюстрації до китайської народної казки «Затемнення сонця»
Кольоровий папір, витинанка
Філігранна витинанка з дотриманням китайських традицій

IMG_9183  Ілюстрації до китайської народної казки «Затемнення сонця»

 

 

Ірина Рудь-Вольга «Колядки для Маланки»

Ірина Рудь-Вольга
Ілюстрації до твору «Колядки для Маланки»
Папір, авторська

Ірина Рудь-Вольга «Колядки для Маланки»

Ірина Рудь-Вольга «Колядки для Маланки»

Ірина Рудь-Вольга «Колядки для Маланки»

Ірина Рудь-Вольга «Колядки для Маланки»

Колядки в книзі наведені румунською мовою, бо записані в селі Красноїльськ на Буковині, в якому мешкають багато етнічних румунів. Рецензент назвав спосіб зображення маніфестацією повноти народного життя.

 

Ілюстрації до твору Жана Поля Сартра «Мухи»

Вікторія Кушнір
Ілюстрації до твору Жана Поля Сартра «Мухи»
Авторська

Ілюстрації до твору Жана Поля Сартра «Мухи»

Ілюстрації до твору Жана Поля Сартра «Мухи»

Члени комісії поспівчували авторці, мовляв, Сартра навіть читати важко, не те що ілюструвати.

Ілюстрації до книги Старого Заповіту «Книга Еклезіястова»

Аліна Потемська
Ілюстрації до книги Старого Заповіту «Книга Еклезіястова»
Папір, офорт.

Ілюстрації до книги Старого Заповіту «Книга Еклезіястова»

Ілюстрації до книги Старого Заповіту «Книга Еклезіястова»

Книга Еклезіястова

 За словами художниці, в роботі вона здійснювала пошук глибинних сутностей, а не буквального зображення, і використала форму кола як символ циклічності, вічності.

Ілюстрації до твору Юнни Моріц «Чудова клякса»

Олена Мишанська
Ілюстрації до твору Юнни Моріц «Чудова клякса»
Папір, лінорит, витинанка

Ілюстрації до твору Юнни Моріц «Чудова клякса»

Ілюстрації до твору Юнни Моріц «Чудова клякса»

Авторка пояснила поєднання технік ліногравюри й витинанки як співставлення двох світів: реального і фантазійного.

 

IMG_9021

Ван Ханьпін
Ілюстрації до твору «Легенда про чай»
Кольоровий папір, чай, гравюра на картоні
Тривимірна паперова робота зі збереженням китайських традицій зображення


IMG_9024

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

IMG_8986

Влада Сошкіна
Ілюстрації до поезії Олега Григор’єва
Полотно, акрил

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

IMG_9245

 

Влада перепробувала різні матеріали, перш ніж прийшла до акрилових фарб в ілюструванні поезії. Обрала синій колір, бо хоч і вважає його кольором депресії, печалі, інтровертів, та водночас і кольором надії, неба – як і поезії Григор’єва.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Марина Марчук
Ілюстрації до твору Юрія Андруховича «Перверзія»
Папір, туш

IMG_8875

IMG_8876

За словами авторки, у її роботі тонований папір символічно означає стале і незмінне (наприклад, будинки), а туш – змінне, нестабільне: наприклад, людей, їх одяг.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Поліна Дорошенко
Ілюстрації до казки «Вовк та вовчиця»
Полотно, змішана

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_8996

IMG_8997

IMG_9002

Макет книжки був у зоні доступу аудиторії, тож книжку можна було гортати й оцінити незвичну будову сторінок.

 

Бонус: дипломна робота випускника кафедри дизайну, майстерні дизайну книги:

IMG_8939

 

Валерій Ганич
Дизайн електронної книжки для платформи Android
«Як лис показав вовкові масло»

IMG_8935

 

І хоча кафедра дизайну захистилася раніше за графіків, але їх роботи також можна було побачити в музеї.

IMG_9091

IMG_9088

Світлини авторки й Олени Мишанської

 

 

 

 

Поделиться в facebook'е Поделиться вконтакте Поделиться в twitter'е

Комментарі читачів:

  1. Юлія
    01.07.2013 в 11:02 am

    Дякую за фотозвід, є чудові роботи!!!!!!!! Для натхнення те що треба!!

  2. JR
    02.07.2013 в 10:33 am

    це прекрасно

  3. 18.07.2013 в 12:10 am

    Віка, дякую за такий чудовий звіт і систематизацію 🙂 буде нам пам’ять про випускні проекти 🙂

    з.і. доречі, у мене друк на тканині 🙂

Щоб залишити свій коментар, будь ласка, увійдіть через аккаунт Vkontakte чи Facebook

Соцмережi
artarsenal bookforum publish messe